سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید امیری دوماری برگزار شد 

سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید امیری دوماری برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
صبح امروز ۱۴ مرداد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به همراه نماینده ای از بنیاد شهید شهرستان جیرفت با خانواده شهید اسحاق امیری دوماری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، صبح امروز ۱۴ مرداد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به همراه نماینده ای از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت با خانواده شهید اسحاق امیری دوماری دیدار کرد.

 

 

 



«مجید خوبی زاده» در این دیدار، گفت: از آنجایی که در آستانه چهلمین سالگرددفاع مقدس قرار داریم، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، طرح ملی سه شنبه های تکریم را برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون ایثار و رشادت های شهیدانی همچون شهید امیری دوماری هستیم که برای دفاع از میهن خالصانه و مردانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا ما در کمال آسایش و آرامش زندگی کنیم.

 



وی خانواده های شهدا را سرمایه های نظام و انقلاب اسلامی قلمداد کرد و افزود: شما مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستید و قطعا شهدا پرورش یافته و تربیت شده دامان پاک مادرانی همچون شما هستند که عاقبت بخیر شده اند و ما مدیون شما مادران شهدا هستیم.

در ادامه مادر شهید امیری دوماری، گفت: شهید اسحاق در سال ۱۳۴۲ در روستای پید نگوئیه به دنیا آمد، پسری بسیار مهربان، مودب، مومن و متدین بود و بسیار به ما احترام می گذاشت و هر گاه از جبهه بر می گشت به دیدار فامیل رفته و صله رحم را به جا می آورد.

این مادر شهید بیان کرد: شهید همواره در کار کشاورزی به پدرش کمک می کرد و پدرش تا زنده بود از وی رضایت کامل داشت.

وی عنوان کرد: شهید اسحاق علاقه زیادی به اهل بیت علیهم السلام مخصوصا ارادت ویژه به حضرت فاطمه (س) داشت و یادم هست وقتی فرزند خواهرش به دنیا آمد از جبهه با خواهرش تماس گرفت و خواست که نام فرزندش را فاطمه بگذارد.

 مادر شهید امیری دوماری در خاتمه ابراز کرد: فرزندم در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید و مزارش در گلزار شهدای روستای زادگاهش قرار دارد.

پایان پیام/ 586